disciblog.

Zgodnie ze sztuką - o digitalu, markach i codzienności

disciblog

Wyróznione wpisy:

Sztuka prezentacji produktu w sieci

Doświadczeni handlowcy dobrze wiedzą, że kupuje się przede wszystkim oczami. Ci bardziej nowocześni dodają, że także palcami, które klikają w intuicyjne…

Czytaj więcej

Konwertujący landing page w 3 krokach

Gdy odbiorca reklamy w nią klika, wyraża zaufanie, nadzieję lub pragnienie. Słowem: liczy na jakiś ciąg dalszy. Po drugiej stronie znajdują się właściciel…

Czytaj więcej

Ostatnie wpisy:

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

18.02.2022 | Czas czytania: 5 min

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Działasz w branży e-commerce już od dłuższego czasu, jednak wskaźniki sprzedaży wciąż nie są na zadowalającym poziomie? Zastanawiasz się, jakie zmiany możesz wprowadzić, aby podnieść współczynnik konwersji? Przekonaj się, co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Tylko kilka kroków dzieli Cię od lepszych wyników sprzedażowych!

Czytaj więcej

Core Web Vitals, czyli pozycjonowanie doświadczeń

06.04.2021 | Czas czytania: 6 min

Core Web Vitals,  czyli pozycjonowanie doświadczeń

Optymalizowanie stron pod wyszukiwarki internetowe to oczywiście bardzo cenna umiejętność. Dzięki niej można relatywnie niskim kosztem zwiększyć ruch na witrynie i zdobyć nowych klientów. Niedługo pozycja na liście wyszukiwania nie będzie jednak zależna już tylko od treści strony i działań SEO.

Czytaj więcej

Sztuka prezentacji produktu w sieci

01.02.2021 | Czas czytania: 6 min

Sztuka prezentacji produktu w sieci

Doświadczeni handlowcy dobrze wiedzą, że kupuje się przede wszystkim oczami. Ci bardziej nowocześni dodają, że także palcami, które klikają w intuicyjne Call To Action. W sklepach internetowych produkty powinny być więc atrakcyjnie zaprezentowane, a ścieżka zakupowa prosta i pozbawiona wybojów. Oto kilka zasad, które warto mieć na uwadze przy budowie oferty e-commerce.

Czytaj więcej

Konwertujący landing page w 3 krokach

23.11.2020 | Czas czytania: 5 min

Konwertujący landing page w 3 krokach

Gdy odbiorca reklamy w nią klika, wyraża zaufanie, nadzieję lub pragnienie. Słowem: liczy na jakiś ciąg dalszy. Po drugiej stronie znajdują się właściciel marki i twórca reklamy, którzy również pragną kontynuacji rozpoczętej przed chwilą interakcji. Wszystko, co następuje po kliknięciu, powinno się odbyć na landing page – magicznej przestrzeni stworzonej aby realizować określone cele.

Czytaj więcej

5 istotnych pytań o branding

17.11.2020 | Czas czytania: 5 min

5 istotnych pytań o branding

Bezustanne opowiadanie o swoich produktach lub usługach wykończyłoby każdego przedsiębiorcę. Dlatego wynaleziono marki, które są nośnikami takich informacji oraz gwarantami spójności przekazu. Proces budowania własnego brandu nie jest prosty, ale na szczęście istnieją firmy, które się tym zajmują. Jak, po co i za ile to robią? Odpowiedzi znajdziecie w dalszej części tekstu.

Czytaj więcej

work.

wybrane realizacje

więcej
work

Zrób to z nami, czekamy na Twój brief

Dołącz do grona naszych klientów, a zostaniesz z nami na dłużej.

Strona używa plików cookies w celu zapewnienia jej prawidłowego działania oraz w celach statystycznych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w swojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności
Polityce cookies