UX

UX.

Chcesz, aby Twój serwis był przyjazny w odbiorze dla użytkownika? Zleć nam analizę UX stron internetowych, systemów oraz aplikacji mobilnych. Przekonaj się, jakie są doświadczenia osób, które korzystają z Twoich produktów. Dowiedz się, czy w serwisie lub w aplikacji występują błędy, które mogą negatywnie wpływać na ich użyteczność. Znajdź rozwiązania problemów i zoptymalizuj proces sprzedażowy.

01

Audyt ekspercki

Raport z audytu eksperckiego da Ci konkretne wskazówki, jakich zmian należy dokonać w serwisie, aby poprawić wrażenia użytkownika. Doświadczony UX Designer zweryfikuje architekturę informacji, układ i czytelność, intuicyjność nawigacji, a także poprawność działania poszczególnych funkcjonalności. Audyt ekspercki prowadzony jest najczęściej równolegle przez dwóch niezależnych specjalistów. Zleć audyt ekspercki, zwiększ użyteczność swojego serwisu i obserwuj rosnące wskaźniki sprzedaży!

02

Analiza heurystyczna

Analiza heurystyczna, którą wykorzystujemy w eksperckich audytach UX, to 10 heurystyk Nielsena. Sprawdzimy m.in., czy Twój system jest zrozumiały dla użytkownika, czy dostęp do poszczególnych funkcji jest intuicyjny, a także czy posiada odpowiednią dokumentację. Zweryfikujemy również komunikaty błędów i czytelność każdego z elementów.

 

Zamów analizę heurystyczną i poznaj dobre praktyki UX. Przekonaj się, czy Twój serwis spełnia założenia użyteczności.

 

03

Wędrówka poznawcza

Wędrówka poznawcza pozwala określić stopień dostępności strony internetowej, systemu oraz aplikacji dla nowych użytkowników. Podczas wędrówki poznawczej ekspert UX wciela się w rolę użytkownika, który po raz pierwszy ma styczność z konkretnym produktem. Sprawdza m.in. intuicyjność dostępnych rozwiązań poprzez symulację zachowań konsumenta. Weryfikuje, czy użytkownik jest w stanie bez przeszkód uzyskać pożądany efekt, a także czy korzysta z dostępnych udogodnień.

04

Analityka zachowań użytkowników

Chcesz świadomie rozwijać swoją działalność i zależy Ci na tym, aby poznać zachowania realnych użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę? Dowiedz się więcej o swoich klientach. Zdecyduj się na analitykę zachowań użytkowników. Korzystając z narzędzi takich jak Google Analytics oraz HotJar przeprowadzimy szczegółową analizę zachowań konsumenckich. Zgromadzone wnioski wykorzystamy do stworzenia rekomendacji podnoszących użyteczność strony. Przekonaj się, które elementy na stronie są problematyczne dla użytkowników i sprawdź, jak możesz wyeliminować błędy, które mogą powodować obniżenie współczynnika konwersji. Skontaktuj się z nami!

Strona używa plików cookies w celu zapewnienia jej prawidłowego działania oraz w celach statystycznych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w swojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności
Polityce cookies